top of page
  • Фото автораЛюбов Слободянюк

Мої права-моє життя


Всі люди різні. У кожної людини свій неповторний характер, звички, потреби, переконання. І саме їх вона вважає найбільш правильними, корисними і природними – така вже людська натура. Тому звички і потреби однієї людини легко можуть привести його до конфлікту з іншою людиною, якій вони чомусь не подобаються.

Щоб кожна людина ясно знала і розуміла, яка поведінка допустима, а яка – ні, що вона може робити, а що вже є правопорушенням і спричинить адміністративну, а то й кримінальну відповідальність, бібліотекарями бібліотеки-філії №10 було організовано та проведено правові дебати «Мої права – моє життя». Учасниками заходу стали учні середнього шкільного віку ліцею №10.

Бібліотекар нагадала присутнім, які права мають люди у нашій державі, хто виступає їх гарантом. Також пригадала основні цінності прав людини та їх ознаки.

Різноманіття правових ігор та вправ, а саме «Я хочу – я можу», «Що важливіше: права чи обов’язки?», « Вітрогенератор», «Уявіть собі», «Хто тобі допоможе в захисті твоїх прав?» «Вірю – не вірю», дало змогу зробити правові дебати дуже результативними. Діти показали достатньо високий рівень знань правової освіти.

Реалізовуючи свої права, не порушуючи при цьому прав та інтересів інших – це своєрідне мистецтво. Досягти такого балансу можливо не тільки завдяки своїй високій правовій свідомості, грамотності чи через страх перед відповідальністю, а перш за все тоді, коли ти в своїх діях керуєшся совістю, порядністю, людяністю, добрими намірами, чесністю, повагою до оточуючих.



35 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page